8.6.12

GIRLS - HBO




Wanna stay home tonight and don't know what to do? Watch "Girls". More about it after the jump. / Aproveitando o friozinho, uma ótima idéia para a noite de sexta-feira é a nova série da HBO "Girls". Leia mais.
 
Yesterday I started watching the new HBO serie "Girls", it was my own première. I'm not the most receptive  person regarding new series and movies, in fact, I’ll have to use my winter break (which is coming!) to catch up on some series that for many different reasons I couldn’t watch. Back to "Girls", I was surprised yesterday, I wanted to watch one episode for sleeping and I’ve ended up watching two and a half. The text is well written, the girls are normal and many of the situations could happen to almost all of us. I need to confess that lately I've been disappointed with most movies and series I’ve watched. Tonight I’m gonna enjoy a few more episodes. You can also watch it here.


Ontem comecei a assistir a nova série da HBO “Girls”. Eu não sou a pessoa mais receptiva para novas séries e filmes, aliás, eu tenho que aproveitar as férias (que estão próximas) para colocar em dia algumas séries que por diversos motivos não consegui assistir. Voltando ao “Girls”, eu me surpreendi ontem, ia assistir um episódio para dormir e acabei estendendo para dois e meio. O texto é bem escrito, as meninas são normais e muitas das situações podem acontecer com quase todas nós. Eu sou uma grande fã do seriado “Sex & the City” e ultimamente tenho me decepcionado tanto com filmes quanto com séries. Os planos para hoje se resumem a mais uns episódios de Girls, e o final de semana será reservado para as últimas leituras do semestre. Aqui os episódios completosem ingles.
 




photos_google



Nenhum comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...