16.5.12

wardrobe rehab

wardrobe rehab - before
Inspired by a pair & a spare "wardrobre rehab" in 6 steps, today I've finally taken a small step into turning my mess into an acceptable wardrobe.

Inspirada pelo 6 passos da reabilitacao do seu armário do site a pair & a spare hoje eu dei um primeiro passo pra tornar o meu caos em algo mais perto de um armário.


Ok, so here we go! I am still on step 1. struggling to get rid of all the trash I have. It's incredible the amount of white t-shirts in my closet, I am in desperate need of colors and textures! So, I am now done with all t-shirts, skirts, etc, still need to organize all blazers and coats, plus I've decided to cover all my clothes hanger with some pretty fabric. I'm gonna keep this section updated.


 
Eu comecei ontem dando uma geral no meu armário - que está longe do ideal-  e me livrando de algumas peças que eu não acho que eu vá usar em um futuro próximo.  A verdade é que eu preciso de roupas coloridas, meu armário é formado basicamente de camisetas brancas e pretas, tudo muito entediante e casual. Eu ainda estou no passo 1, falta arrumar os meus cabides (que eu quero forrar com alguma coisa) e arrumar os meus blazers e casacos. Vou manter a seção atualizada.









source_a pair & a spare





Nenhum comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...