10.5.12

online shopping guide

After a long break why not to introduce you our favorite online shops? I am gonna try to keep the list updated and whenever I find a good deal I am gonna share it with you. So why not checking our first "online shopping guide" with 5 tips for online shopping? Have fun and don´t spend too much!


Durante essa temporada fora do ar, resolvi selecionar  minhas lojas online preferidas. Eu deixei de lado as marcas mais conhecidas, que não precisam de apresentação e para o primeiro post do nosso "guia de compras online" as 5 lojas que eu mais gosto no momento. Espero que seja útil!

 

 1.

Looking for interesting clothing with affordable prices, Style Nanda might be the right place for you. Their stock of blouses, shirts, skirts and all kind of gorgeous pieces for every style is available. You will find shoes inspired by Jeffrey Campbell creations, handmade pieces, skirts, tees and cosmetics. Best of all: worldwide shipping.

Uma das lojas online que eu mais gosto, é a Style Nanda. Tem de tudo ali: saias maravilhosas, camisas e camisetas, blazers,  sapatos (inclusive inspirados nos do Jeffrey Campbell que eu adoro!). A melhor parte de tudo? A maioria das peças tem um design bacana e impressionam pelo corte, além disso, os preços extremamente amigáveis, ainda mais  comparando com os preços do Brasil- e incluindo o frete! Entregam no mundo inteiro. 












2.

If you love t-shirts as much as I do, you are going to l o v e this brand. I can definitely recommend the regular shirts, the bags and other pieces. The delivery is fast and they are completely reliable. I am a big fan not just of the t-shirts as I was saying, but also of the other pieces of the collection. The SS´12 Collection is tempting me daily... Check  it out for yourself:their flagship store and their outlet and their FB and blog daily updates.Worldwide shipping.


Pra quem gosta de camisetas esse site vai ser o achado do ano! Camisetas e peças diferentes, com mensagens interessantes e conceito. Eu me apaixonei pela marca logo de cara. A marca tem um outlet com preços ótimos, e uma flagshipstore com  a coleção nova inteirinha (acompanham a temporada européia).É de morrer! Se não for comprar, dá uma olhadinha na página deles do facebook que tem um monte de street style e no blog  pra ficar sabendo dos descontos e sorteios. Entregam no mundo inteiro, inclusive no Brasil e até agora foram sempre bem rápidos e eficientes.

3.











Can I be honest? I found FASHION CODE while looking for a Phillip Lim Pashli inspired bag. I am normally not seduced by  "inspired" pieces, though these bags are just gorgeous! I am still deciding whether to order or not... and being honest, I might get one for my birthday. They also have dresses and shoes. and also ship worldwide.

Se você gosta de bolsas acho que o Fashion Code  vai ser uma perdição. Eu achei o site procurando uma inspiração da Pashli do Phillip Lim, e encontrei exatamente a que eu queria, em verde por 99AU$, mais ou menos 200R$. Além das bolsas, eles também tem vestidos e sapatos. Meu aniversario que me aguarde, essa bolsa vai ser minha. Também entregam no mundo inteiro.

4.

Also a very good option for affordable pieces combined with a fast and very efficient delivery service. I do say that because I hate to wait forever for the Postman.. so I really appreciate when my package doesn´t take ages to arrive. It won´t take long until you find something. Accessories, clothing and shoes. Free shipping worldwide.

Uma ótima opção para quem não gosta de gastar com frete. você encontrar pecas a partir de R$60, um ótima variedade e um serviço de entrega competente e rápida. E podem acreditar que se chega aqui, chega em qualquer lugar. Acessórios, sapatos e roupas. Entregam no mundo inteiro. 



5.

Now let me be more specific: do you like bags? I´ve found this ebay store for bags. You will find a Zara inspired Tote for approx. 20 dollars, when I´ve spent 100 euros on mine, beside many other inspired bags for a very reasonable price. Accessories. Worldwide shipping.

Agora a dica é pra quem gosta de bolsas, encontrei essa lojinha no ebay com bolsas muito bonitas e preços extremamente tentadores. A bolsa shopper inspirada pela da Zara é linda, e você não vai pagar nem R$50 por ela, enquanto a da loja não sai por menos de R$ 300. Outros modelos disponíveis também valem a pena ser vistos. Entregam no mundo inteiro.















Nenhum comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...