10.8.10

sem tempo

eu sei que as coisas aqui parecem meio abandonadas, mas nao estao! como eu disse eu estou reformulando o site, e logo logo voltaremos de cara nova e mais organizadas.
nós precisamos de um upgrade de vez em quando, espero que voces entendam!
no mais, por favor, nao deixem de escrever.


i know we have one reader, and as the moderator from this blog I have to say that some things need to change in here. Some updates must be done! We need a lipo girls! In about a week we will be back with new layouts, columns, writers and more onbeauty!
We realized its better to take some time and do it proper!
we also need a couple of girls, from different parts of the world, to give as some input of its own and unique worlds.
if you have some time, and would like to colaborate, please, email me! luft.ann@gmail.com

Nenhum comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...